GRRRR.
jealous ke? buat ape nak jealous tu hak diorang.
marah? ape sebab nak marah.haha
sedih? benda tu tak penting kott.
ape anda membebel niee.
reana tak tahu mcm mane nak ckp.
haaaaaaaaaaaa.gundah gulana.wahhh.haha
i don't really enjoy my senior year.really
*sigh
some part of me say that i need to study.but, the other part say that 'enjoy your senior year reana.'
arhhhh.
MEMBEBEL ntah ape ape.
;(
p/s;HAAAA.NAK PERGI TENGOK BEAST KAT SUNWAY LAGOON.
;(